SkillsLatvia 2018 kampaņa iegūst starptautisko “Eventiada IPRA GWA 2018” balvu

19.12.2018

Valsts izglītības attīstības aģentūras (VIAA) integrētās komunikācijas kampaņa SkillsLavia 2018 ir uzvarējusi lielākajā Austrumeiropas komunikācijas nozares konkursā Eventiada IPRA GWA 2018,  saņemot 1. vietu kategorijā “Starptautiskās tendences komunikācijā” (International trends in communication). Integrētās komunikācijas kampaņu VIAA īstenoja sadarbībā ar sabiedrisko attiecību aģentūru Repute.

Konkursā iesniegtos darbus vērtēja starptautiska žūrija, apvienojot nozares ekspertus no lielākajām starptautiskajām nozares asociācijām, valsts un izglītības iestādēm un medijiem. Šogad konkursā tika iesniegti projekti no 13 valstīm: Azerbaidžānas, Armēnijas, Baltkrievijas, Bulgārijas, Ungārijas, Kazahstānas, Latvijas, Igaunijas, Polijas, Krievijas, Serbijas, Tadžikistānas un Horvātijas. 

Valsts izglītības attīstības aģentūras direktore Dita Traidās: “Mēs priecājamies par kampaņas augsto novērtējumu. Tas lieliski rezonē ar starptautiskās Skills kustības misiju pasaulē - reprezentēt izcilības vērtību gan cilvēka profesionālajā izaugsmē, gan valstu profesionālās izglītības sistēmu attīstībā. Turpināsim attīstīt integrētās komunikācijas kampaņas jaudu un stiprināt SkillsLatvia zīmolu, lai kopīgiem spēkiem jauno profesionāļu konkursu izveidotu par nozīmīgu profesionālās izglītības un darba tirgus  sadarbības platformu.”

Sabīne Dzene, Repute projektu direktore: “Esam patiesi gandarīti saņemt tik prestižu apbalvojumu par kampaņu, kas iezīmē tēmas nozīmīgumu ne tikai Latvijā, bet arī starptautiskā mērogā. Kampaņas laikā, īstenojot daudzveidīgus integrētās komunikācijas risinājumus, mēs spējām radīt lielāku rezonansi un rosināt plašākas diskusijas par profesionālās izglītības nozīmīgumu Latvijā, kas bija galvenais projekta mērķis. Kā vēstī kampaņas moto “Uzvar darītājs!”, arī mēs ticam, ka dzīvē uzvar tas, kurš dara, nevis stāv malā!”

Par Eventiada IPRA Golden World Awards:

Eventiada IPRA Golden Wolrd Awards ir lielākais komunikācijas nozarei veltītais konkurss Austrumeiropā, kas tiek organizēts kopš 2011. gada. Konkurss ir daļa no Starptautiskās sabiedrisko attiecību asociācijas (IPRA) rīkotā lielākā globālā Golden World Awards konkursa.