2021. gada 28. janvārī ar atkārtojumu 9. februārī platformā Zoom norisināsies vebinārs “Programmas Apvārsnis 2020 projektu īstenotājiem par atskaišu gatavošanu un iesniegšanu portālā”. Pasākumam aicināti pieteikties Eiropas Savienības pētniecības un inovācijas programmas Apvārsnis 2020 projektu īstenotāji, lai veiksmīgi sagatavotos projektu atskaišu iesniegšanai.
Vebinārā vērtīgu informāciju iegūs Apvārsnis 2020 projektu īstenotāji - gan koordinatori, gan partneri, kā arī citi interesenti. Vebināru vadīs Apvārsnis 2020 Nacionālā kontaktpunkta vecākā eksperte finanšu un juridiskajos jautājumos Inga Šīrante un informēs dalībniekus par šādām tēmām:
- projekta pieteikuma budžeta analīze pa izmaksu kategorijām (atalgojums – apakšlīgums - citas tiešās/netiešās izmaksas)
- darba laika uzskaite pa dalībniekiem un aktivitātēm
- atskaišu sagatavošana un iesniegšana portālā
- citi jautājumi par un ap atskaitēm.
Norises laiks: 14.00 – 16.00
Jautājumu un atbilžu sesija: 15.30 – 16.00
Vietu skaits vebinārā ir ierobežots, tāpēc reģistrācija ir obligāta. Zoom saite uz vebināru būs nosūtīta reģistrētajiem dalībniekiem pirms pasākuma.
Papildu informācija:
Inga Šīrante
VIAA Apvārsnis 2020 nacionālā kontaktpunkta vecākais eksperts
E-pasts: inga.sirante@viaa.gov.lv
Tālrunis: 26337060