Organizācijas aicinātas iesniegt projektu pieteikumus Eiropas Savienības Erasmus+ programmas 2022. gada konkursa 2. kārtā - skolēnu un personāla īstermiņa mobilitātes projektiem skolu sektorā (KA122-SCH) un pieaugušo izglītības apguvēju un personāla īstermiņa mobilitātes projektiem pieaugušo izglītības sektorā (KA122-ADU).
Projektu pieteikumi jāiesniedz tiešsaistē līdz 2022. gada 4. oktobra plkst. 13:00 (pēc Latvijas laika). Konkursa pieteikumu elektroniskās veidlapas ir pieejamas vienotajā Erasmus+ un Eiropas Solidaritātes korpusa platformā.
Projektu īstenošanas sākums ir no 2023. gada 1. janvāra līdz 31. maijam un īstenošanas termiņu no 6 līdz 18 mēnešiem.
Erasmus+ darba programmā 2022. gadam pieejamais Eiropas Komisijas finansējums 1. pamatdarbības (KA1) “Personu mācību mobilitāte” konkursa 2. kārtas ietvaros skolu sektorā (KA122-SCH) ir 834 461 EUR, bet pieaugušo izglītības sektorā (KA122-ADU) ir 120 197,00 EUR.
- Projektu pieteikumus skolēnu un personāla īstermiņa mobilitātes projektiem var iesniegt organizācijas, kas darbojas vispārējā izglītībā vai agrīnā izglītībā un aprūpē, t.i. skolas, pirmsskolas izglītības iestādes, kā arī vietējās un reģionālās publiskās iestādes, koordinācijas struktūras un citas organizācijas, kuras darbojas skolu izglītībā. Informācija par dalībtiesīgajām organizācijām skolu sektorā pieejama Erasmus+ mājaslapā.
- Projektu pieteikumus pieaugušo izglītības apguvēju un personāla īstermiņa mobilitātes projektiem var iesniegt organizācijas, kuras nodrošina formālo, ikdienējo un neformālo pieaugušo izglītību, kā arī vietējās un reģionālās publiskās iestādes, koordinācijas struktūras un citas organizācijas, kuras darbojas pieaugušo izglītības jomā. Informācija par dalībtiesīgajām organizācijām pieaugušo izglītības sektorā pieejama Erasmus+ mājaslapā.
Informācija par 2022. gada konkursa nosacījumiem un projektu iesniegšanu pieejama Erasmus+ programmas vadlīnijās.
2022. gada 25. augustā plānoti informatīvie semināri projektu pieteikumu iesniedzējiem par 2. kārtas pieteikumu sagatavošanu, iesniegšanu un vērtēšanas kārtību: