Eurydice ziņojumā sniegts salīdzinošs pārskats par Eiropas skolu valsts pārbaudes darbiem, kuros vērtētas vidējās izglītības pirmā un otrā posma skolēnu valodu kompetences.
Analīze aptver tādus aspektus kā šo valsts pārbaudes darbu pieaugošā nozīme, to mērķi, pārbaudāmās prasmes, līdzekļi, kādus valstis izmanto, lai nodrošinātu konsekventas un uzticamas atzīmju piešķiršanas procedūras, kā arī Eiropas Vienoto valodu prasmes līmeņa noteikšanas sistēmas iespaids uz valsts pārbaudes darbiem.
Ziņojumā apskatīta situācija 28 ES dalībvalstīs, kā arī Islandē, Lihtenšteinā, Norvēģijā, Turcijā, Melnkalnē un Serbijā.
Ar ziņojumu varat iepazīties un to lejupielādēt mājas lapas sadaļā Eurydice » Eurydice publikācijas.