Latviešu valodā ir iztulkots Eurydice tīkla ziņojums „Kvalitātes nodrošināšana izglītībā: skolu vērtēšanas politika un metodes Eiropā”, kas šī gada sākumā tika publicēts angļu valodā (Assuring Quality in Education: Policies and Approaches to School Evaluation in Europe).
Ziņojuma galvenais mērķis ir sniegt pārskatu par skolu vērtēšanas attīstību un organizāciju Eiropā. Tā nolūks ir arī informēt par kopīgajām iezīmēm, tendencēm un nacionālajām iniciatīvām, kuras varētu iedvesmot turpmāko politikas izstrādi citās Eiropas valstīs. Ziņojumā ir aplūkots, kā skolas, kas sniedz pilna laika obligāto izglītību, tiek vērtētas ES dalībvalstīs, kā arī Islandē, Norvēģijā, Maķedonijā un Turcijā. Skolu vērtēšana ir visā Eiropā izplatīta kvalitātes nodrošināšanas metode. 26 valstīs tiek veikta gan ārējā, gan iekšējā skolu vērtēšana. Materiālā ir aplūkotas skolu ārējās un iekšējās vērtēšanas struktūru un organizāciju galvenās pazīmes Eiropā 2013./2014. mācību gadā.
Skolu vērtēšanas nozīme izglītības sistēmā dažādās valstīs ir atšķirīga. Katra valsts veido savu vērtēšanas kultūru, kas koncentrējas uz dažādiem aspektiem. Skolu vērtēšana ir tikai viens no kvalitātes nodrošināšanas sistēmas aspektiem, un atkarībā no valsts tas var būt vairāk vai mazāk attīstīts (lai papildinātu priekšstatu par to, kā skolu vērtēšana ir saistīta ar visu vērtēšanas sistēmu, ziņojuma oriģinālversijā angļu valodā tika iekļauti valstu profili, kuros uzskaitīti arī pārējo kvalitātes nodrošināšanā izmantoto metožu apraksti, taču ziņojuma latviešu valodas versijā valstu profili nav tulkoti).
Ziņojums „Kvalitātes nodrošināšana izglītībā: skolu vērtēšanas politika un metodes Eiropā” latviešu valodā pieejams VIAA mājaslapas sadaļā Eurydice publikācijas 2015. gadā.