Šis ir otrais izdevums, kurā parādīts progress galvenajās izglītības jomās pēc ES Padomes rekomendācijām par augstas kvalitātes agrīnās izglītības un aprūpes sistēmām.
Ziņojumā sniegti rādītāji par galvenajām izglītības pārvaldības jomām, personālu, vadlīnijām, kā arī novērtēšanu un monitoringu. Ir uzsvērta augstas kvalitātes bērnu izglītība un aprūpe agrīnā vecumā.
Pirmajā daļā tiek salīdzināta informācija par esošajām bērnu izglītības un aprūpes agrīnajā vecumā sistēmām visā Eiropā.
Otrajā daļā ir sniegts pārskats par valstu sistēmu galvenajām iezīmēm, kam pievienotas to struktūrshēmas.
Ziņojums aptver gan valsts, gan privāto sektoru 38 Eiropas valstīs (43 izglītības sistēmas), kas piedalās ES Erasmus + programmā: 28 Eiropas Savienības dalībvalstis, kā arī Albāniju, Bosniju un Hercegovinu, Šveici, Islandi, Lihtenšteinu, Melnkalni, Ziemeļķedoniju, Norvēģiju, Serbiju un Turciju.