Izdevums analizē vairāk nekā 20 galvenos strukturālos rādītājus par izglītības politiku šādās izglītības politikas jomās: pirmsskolas izglītība un aprūpe; sasniegums pamatprasmēs; priekšlaicīga izglītības pamešana; augstākā izglītība. Tajā sniegts īss pārskats par reformām, kas veiktas kopš 2014./15. mācību vai akadēmiskā gada.
Ziņojumā pirmo reizi iekļauts jauns strukturālais rādītājs - digitālo prasmju indikators. Tā iekļaušana rādītāju atlasē ir balstīta uz stratēģiskajām prioritātēm, kas noteiktas Eiropas Komisijas Digitālās izglītības rīcības plānā 2021.–2027. gadam. 2022. gada strukturālo rādītāju atjauninājums aptver visas ES dalībvalstis, kā arī Albāniju (tikai digitālajām kompetencēm), Bosniju un Hercegovinu, Islandi, Lihtenšteinu, Melnkalni, Ziemeļmaķedoniju, Norvēģiju, Serbiju un Turciju.