Eurydice publikācijā “Eiropas izglītības un mācību sistēmu 2016. gada monitoringa strukturālie indikatori” lasāms detalizēts izklāsts par ES dalībvalstu progresu Eiropas izaugsmes stratēģijas “Eiropa 2020” un stratēģiskās sistēmas “Izglītība un apmācība 2020” mērķu sasniegšanā.
Ziņojumā ietverts detalizēts vairāk nekā 30 strukturālo indikatoru apskats, kā arī būtiskākie skaitliskie rādītāji un koncentrēta analīze par būtiskākajiem aspektiem izglītības politikas attīstībā un reformās piecās jomās.
Aplūkota pirmsskolas izglītība, pamatprasmes, jauniešu “izkrišana” no izglītības sistēmas, augstākā izglītība un absolventu nodarbinātība.
Sniegta papildus informācija par indikatoriem, kuri pielietoti, sagatavojot gadskārtējo publikāciju “ES Izglītības un mācību pārskats 2016”, aplūkojot situāciju visās ES dalībvalstīs, Norvēģijā, Islandē, Serbijā, Turcijā, Maķedonijā, Melnkalnē, Bosnijā un Hercegovinā.
Ar ziņojumu varat iepazīties un to lejupielādēt mājas lapas sadaļā Eurydice » Eurydice publikācijas.