Izdots Eurydice "Mobilitātes progresa ziņojums - pārskats par augstāko izglītību", kurā aprakstīti izvirzītajās pārraudzības jomās novērstie šķēršļi, kas kavē izglītības ieguvēju mobilitāti un sasniegtie rezultāti, kas veicina šī procesa attīstību.
2011. gadā 28 Eiropas Savienības dalībvalstis, Bosnija un Hercegovina, Islande, Lihtenšteina, Melnkalne, Norvēģija, Serbija un Turcija vienojās par mērķi – panākt, ka līdz 2020. gadam vismaz 20% augstskolu absolventu un 6% profesionālās izglītības audzēkņu kādu studiju vai apmācības posmu būtu pavadījuši ārzemēs.
Šis ir pirmais ziņojums par mobilitātes progresu, kurā var iepazīties ar piecām definētām tematiskajām pārraudzības jomām, kurās apkopoti dati par sasniegto augstskolas absolventu un profesionālās izglītības audzēkņu mobilitātē.
Pārraudzības jomas:
- informācija un konsultācijas;
- sagatavošanās svešvalodu lietošanai;
- stipendijas un aizdevuma pārnesamība;
- atbalsts studentiem no nelabvēlīgas sociāli ekonomiskās vides;
- studiju rezultātu atzīšana.
Eurydice tīkls izstrādāja mobilitātes progresa rādītājus augstākās izglītības jomā, iesaistot ekspertus no dalībvalstīm un Eiropas Komisijas.
Ar šo un citiem ziņojumiem varat iepazīties mājas lapas sadaļā Eurydice » Eurydice publikācijas.