Pēdējos gados pilsoniskās izglītības veicināšanai ir pievērsta liela uzmanība, jo palielinās draudi tādām pamatvērtībām kā miers, vienlīdzība un cilvēktiesības Eiropā. Vairākas valstis šajās jomās veic izmaiņas savās izglītības politikās. Par šo tematiku izdots Eurydice ziņojums “Pilsoniskā izglītība Eiropas skolās”.
Kāda ir pilsoniskā izglītība? Kā tā tiek mācīta? Kā skolēni tiek vērtēti? Vai pilsoniskās prasmes var attīstīt ārpus klases? Kādu apmācību un atbalstu saņem skolotāji?
2017. gada Eurydice ziņojums “Pilsoniskā izglītība Eiropas skolās” atbild uz šiem jautājumiem, sniedz pārskatu par spēkā esošajiem noteikumiem un ieteikumiem saistībā ar pilsonisko izglītību valsts skolās.
Ziņojums apskata četras galvenās tēmas un katru no tām papildina piemēri:
- izglītības programmu ieviešana un saturs;
- mācīšana, mācīšanās un aktīva līdzdalība;
- skolēnu sasniegumu novērtēšana un skolu novērtēšana;
- skolotāju izglītība, profesionālā izaugsme un atbalsts.
Lejupielādēt Eurydice ziņojumu “Pilsoniskā izglītība Eiropas skolās”.
Ar šo un citiem ziņojumiem varat iepazīties mājas lapas sadaļā Eurydice » Eurydice publikācijas.