Eurydice tīkls publicējis ziņojumu „Pamatdati par svešvalodu mācīšanu Eiropas skolās”, kurā pieejams detalizēts izklāsts par svešvalodām, kādas mācās skolēni visā Eiropā un kādā vecumā viņi sāk apgūt pirmo un otro svešvalodu, kādā līmenī skolēniem jāzina svešvalodas obligātās izglītības noslēgumā. Tāpat ziņojumā atspoguļots, ar kādām metodēm tiek vērtētas nesen ieradušos migrantu valodu zināšanas un kāds valodu atbalsts viņiem ir pieejams.
Šajā svešvalodu mācīšanas pamatdatu izdevumā ietverts 60 atsevišķu indikatoru apskats, kas sakārtoti piecās nodaļās – „Konteksts”, „Organizācija”, „Dalība”, „Skolotāji” un „Mācīšanas procesi” un aptver visas Eiropas Savienības valstis, kā arī Bosniju un Hercegovinu, Šveici, Islandi, Lihtenšteinu, Melnkalni, Bijušo Dienvidslāvijas Republiku Maķedoniju, Norvēģiju, Serbiju un Turciju.
Ar ziņojumu varat iepazīties un to lejupielādēt mājas lapas sadaļā Eurydice » Eurydice publikācijas.